lördag 29 september 2012

Kärt återseende

Yihaa, idag har jag varit på gymmet för första gången på 3 (!) veckor. Mycket trevligt! : )

Enligt läkaren har jag bara råkat ut för en segdragen förkylning (bihåleinflammation)så jag fick kortison mot det. Blodtrycket var lite lågt men ingen fara på taket. Gällande hjärtklappningen så kan det eventuellt bero på  levaxinet som jag ganska nyligt har börjat äta för min sköldkörtel. Infektion i kroppen plus att jag sovit lite sämre nu en period kan ju också bidra en hel del till att kroppen inte är på topp (egen analys). Men snart får jag vila ordentligt, mindre än 3 veckor kvar till semester! : )

Läkaren tyckte att jag kunde börja träna lite försiktigt och det känner jag själv också, ibland kan det till och med hjälpa till på traven mot att bli helt frisk, så länge man känner efter och tar det försiktigt.

Jag körde ben/rumpa och axlar på gymmet. Tog lite lägre vikt än vad jag brukar ha men körde fler repetitioner. Kändes bra och såååå skönt att träna igen!

Glad tjej nyss hemkommen från gymmet : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar