tisdag 18 september 2012

Ny crossfit deal

I somras köpte jag ett deal på Groupon;  5 gånger på Crossfit södermalm för 219 kronor. Jag har två gånger kvar av den dealen, blev ju sjuk och har inte kunnat träna på en vecka.

Nu har de en ny deal på Groupon; denna gång 3 pass med personlig tränare för 299 kronor. Funderar på att köpa även denna deal, kan vara kul att lära sig lite mer om crossfit eftersom jag funderar på att byta ut mitt SATS kort mot ett crossfit kort.

Detta ingår i dealen:

Träningsupplägg:
Tillfälle 1:
Kroppsanalys och impedansmätning. Rörlighet- och funktionstester. 
Tillfälle 2: 5 min grenspecifik uppvärmning, 20 min workout och 5 min personanpassad stretching. 
Tillfälle 3: Teknikträning på olympiska lyft eller crossfit gymnastics.

Är ni också sugna gå in på denna länk och köp.

2 kommentarer: