måndag 17 september 2012

Träningsplanering

Varje söndag eller måndag brukar jag skriva ner hur och vad jag ska träna under veckan samt vilka dagar. Det är ett bra sätt att få översikt tycker jag. För dom som har svårt att få träningen att bli av kan det vara ett sätt att se till att man verkligen får in sin träning.

Sen är min planering inte skrivet i sten utan det kan ibland hända att det ändras om lite i planerna beroende på hur veckan i övrigt ser ut.

Denna vecka har jag tyvärr inga träningsplaner än så länge, jag mår bättre men är inte så pass frisk att jag kan träna ännu.

Jag tog en promenad till jobbet imorse, i väldigt långsamt tempo men jag gick ialla fall röra på mig lite.

Kunde ha sämre promenadväg till jobbet

3 kommentarer:

  1. Jag tror att man kommer långt genom att planera saker och ting, inte allt men vissa. Jag planerar också sådär, varje söndag =)

    SvaraRadera
  2. Jag har istället märkt att jag inte alls ska planera. För då hittar jag lätt på ursäkter för att INTE träna. Tar jag istället tillfället i akt så sticker jag lättare ut.

    SvaraRadera
  3. Planering är A & O för mig, när det gäller det mesta faktiskt. Hoppas du snart känner dig bättre.

    SvaraRadera