fredag 14 september 2012

Kvällens

Middagen idag bestod av plockmat. Enkelt och gott!

Just nu är jag helt såld på hembakat knäcke med fikonmarmelad och blåmögelost, farligt gott!

Har även köpt glass och kiwi (älskar den kombinationen) som jag tänkte äta medan jag tittar på "the L word" (tittade på de första 3 säsongerna för några år sedan, sen dess har jag inte tittat på det men nu har jag lånat ytterligare 3 säsonger av några kompisar, det är ju så bra) men nu blev jag så mätt så jag kanske sparar glassen tills imorgon...


6 kommentarer:

  1. Jag köper allt, utom blåmögelosten. Åh the L word, det var länge sedan. Såg nog första säsongen bara men tyckte den var så bra!

    SvaraRadera
  2. Skönt att du mår bättre, men jag skickar iväg några styrkekramar.
    Vad kul med Hammarbybacken =) Imorgon kan jag inte, men jag hakar gärna på en annan gång. Det där med att mista träningen när man är sjuk känner jag igen, det är så himla bittert.

    SvaraRadera
  3. Himla trist att du blivit risig :( hoppas du fortsätter bättra på dig. Härlig tapaskänsla du skapat därhemma!

    SvaraRadera
  4. Gott med plockamat, min tråring älskar det precis som jag och för honom är det = med fredagsmys. Inte mig emot.

    SvaraRadera
  5. Åh det där ser riktigt gott ut. Betydligt godare än de där cheez ballzen jag vräkte i mig!

    SvaraRadera