fredag 7 september 2012

Laddar

Dagens träning avklarades imorse genom ett styrkepass för överkroppen. Benen fick vila idag eftersom jag ska springa Sicklaloppet imorgon, däremot så har jag rätt så mycket träningsvärk i benen från gårdagens yoagpass men det kanske är borta imorgon (eller inte, brukar ju vara värre dag 2 men det förtränger jag...)

Skulle vara kul att springa på 55 minuter. När jag sprang tjejmilen 2006 (det enda lopp jag någonsin sprungit) kom jag in på 56 minuter så det vore kul att slå den tiden. Vi får väl se, om jag ska vara ärligt så är jag inte så jättesugen på att springa imorgon, jag är egentligen inte någon "lopp-tjej" utan trivs bäst att springa för mig själv. Ändå kan jag minnas att jag tyckte att det var lite kul att springa tjejmilen, hur som helst så är det alltid bra att utmana sig själv och göra nåt man inte brukar göra.


Någon annan som ska springa Sicklaloppet imorgon?

6 kommentarer:

  1. Jag ska inte springa något lopp i morgon, och jag är egentligen inte heller någon lopp-person. :)

    Hoppas att det går bra i morgon och att yoga-träningsvärken är som bortblåst!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du gjorde ju ditt lopp förra helgen, hoppas att jag får bättre väder!

      Radera
  2. Jag tänker inför varje lopp att jag inte är någon lopp-tjej men ändå anmäler jag mig på nytt. Fast jag springer ju för att slå min egen tid och ingen annans. Men i ärlighetens namn så gör jag det nog mest för att få träffa en massa trevliga bloggtjejer och andra kompisar!

    SvaraRadera
  3. Nej men jag önskar att jag hade anmält mig och att jag inte var genomförkyld. För jag är fortfarande astaggad att springa!

    SvaraRadera
  4. Nej, tyvärr inte.
    Men stort lycka till! :-)

    SvaraRadera