fredag 28 september 2012

Strömming

Jag lever trots min frånvaro på bloggen. Däremot mår jag inte riktigt bra, extremt trött och orkeslös och häromdagen blev jag alldeles kallsvettig och fick hjärtklappning när jag var på väg hem från jobbet. Jag hade planerat att börja träna lite försiktigt igår men efter hjärtklappnings incidenten vågade jag inte det. Nu ska jag strax iväg till läkaren, lika bra att gå iväg och kolla eftersom jag varit sjuk så länge.

För att prata lite mera mat så  fick jag igår äntligen äta min efterlängtade surströmming. Mums så underbart gott! : )

 

6 kommentarer:

  1. Usch det låter verkligen inget vidare :/ Bra att du tar hand om dig och kollar upp det. Hoppas du får en fin helg trots allt och vila upp dig.

    SvaraRadera
  2. Lider verkligen med dig.
    Hoppas du blir frisk snart.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Men fy stackars! Det är lite så jag känner mig... men darrig i hela kroppen istället för hjärtklappning. Hoppas du mår bättre snart!

    SvaraRadera
  4. Usch så drygt du haft det .. Bra att du kollar upp det ordentligt. Man ska vara rädd om sin hälsa.
    Det där med surströmming vet jag inte i om jag håller med om .. men som de flesta har jag faktiskt inte (vågat) smaka, bara lukta så jag ska egentligen inte säga något. Men det är inte så många som jag vet som äter det här nere i Småland så det bjuds inte på det direkt.
    Hoppas du får bra besked/ev medicin av doktorn och att du får en fin helg!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hm.... Du kan få min surströmming med!!! ;-)
    Krya på dig lite till och bra att du kolla upp det.

    Kram M

    SvaraRadera
  6. Men fy, det där lät verkligen inte bra! Jag hoppas det inte är något långvarigt. Usch. För mig klingar det lite överanstränging och stress :( Jag hopas du nu unnar dig en riktigt fin och LUGN helg. Ta hand om dig!

    SvaraRadera