torsdag 20 september 2012

Träningsmål

Häromdagen kom jag att tänka på ett mål som jag satte upp i mars när bloggen var ganska ny. Målet var att testa 12 av SATS olika gruppträningsklasser innan årets slut.

Än så länge har jag bara avverkat 2 klasser; NTC get strong! och ViPR. Du kan läsa vad jag tyckte om klasserna här och här. Det gäller att lägga på ett kol om jag ska nå mitt mål innan årets slut. Just nu är jag ju sjuk och kan inte träna och om 4 veckor åker jag på semester (jihoo) och är borta i 3 veckor. Annars får det bli i november och december, kan vara uppiggande att gå på roliga klasser när mörkret och kylan är här på riktigt.

Jag ju även testat Crossfit, i och för sig inte på SATS men det är i alla fall nåt som jag aldrig tränat tidigare så det kan väl räknas in...

6 kommentarer:

  1. Härligt med semester !! Vi åker om 7 veckor !!!! Nu längtar man verkligen.
    Kul att testa på olika slags träningar, finns så mycket nya pass på många gym. Inte på mitt dock ..
    =)

    SvaraRadera
  2. Jag kommer också att åka iväg på semester. För oss blir det Mae Phim. Älskar bilden!

    SvaraRadera
  3. Bra mål där. Kul grej också !! Håller tummarna för dig att du mår bättre snart.

    SvaraRadera
  4. Så himla roligt träningsmål och så konkret! Jag ska också försöka bli bättre på att testa utbudet. Som igår testade jag Shape för första gången och blev förtjust :)

    SvaraRadera