måndag 24 september 2012

Jagvilltränanu!

Ny vecka, tyvärr ingen träningsplanering gjord för denna vecka heller. Är inte helt frisk ännu, däremot känner jag mig lite lite bättre idag så jag kanske kan komma igång med lite lugn träning i slutet på veckan. Å andra sidan vågar jag inte hoppas för mycket då jag har mått bättre förut en dag för att må sämre igen nästa dag.

Detta blir tredje veckan utan träning, riktigt känner hur kroppen förfaller. ; ) Ok, riktigt så illa är det väl inte efter två träningsfria veckor, men jag saknar svettet, endorfinerna och glädjen. Dessutom ska jag ju snart strutta runt i bikini, hmm känner mig inte riktigt redo för det. Jag har inte rört mig många meter de senaste två veckorna men ändå ätit lika mycket som när jag tränar, den ekvationen går inte riktigt ihop, ialla fall inte när man är närmare 40 än 30.... : )

7 kommentarer:

  1. Jag känner mig precis likadan- vågar vara göra saker som inte är så ansträngande. Men idag ska jag till läkaren och kolla varför jag aldrig blir frisk. Usch! Men lika bra.

    SvaraRadera
  2. äh :S hoppas du blr frisk snart så du kan träna igen!

    SvaraRadera
  3. Så trist att vara sjuk, lider verkligen med dig.
    Krya på dig!

    SvaraRadera
  4. Krya krya fort nu !! SÅ trist när det är så långvarigt ...
    Nu längtar man till solen .. vi har 45 dagar kvar!!
    =)

    SvaraRadera
  5. Det är bra att du skyndar långsamt. Lyssna på kroppen !! Snaaart är du tillbaka =)

    SvaraRadera
  6. Mycket bra citat! Och förstår din frustration! Hoppas du mår bättre snart.
    Kram M

    SvaraRadera
  7. Förstår verkligen frustrationen, skador och sjukdomar är bara bajs. Man vill ju kunna tokträna när suget kommer, inte behöva vänta och tänka logiskt och väääänta ännu mer.

    SvaraRadera