måndag 3 september 2012

Ny vecka - nya träningstillfällen

Jag började veckan med en pw trots att jag var väldigt trött när klockan ringde imorse. Eftersom jag vet hur skönt det är att börja dagen med träning i någon form så struntade jag i tröttheten, hoppade i träningskläderna som jag lagt fram igår kväll (perfekt när man är trött samt vill spara tid), tog en snabb kaffe och begav mig ut med Hanna och Amandas senaste poddavsnitt i lurarna.

Idag blir det träning i Hammarbybacken 18.15 så om det är någon som är intresserad är det bara att dyka upp, eller maila mig om ni vill ha ytterligare information. Jag vet själv inte om jag kommer att gå idag, träna ska jag men kan hända att jag drar ut på en egen löprunda efter jobbet. Känner mig riktigt trött idag (borde man inte vara pigg när man varit på spa?! ; ) ) så då vill jag träna direkt efter jobbet så jag kan vila resten av kvällen. Men det kan hända att jag ändrar mig, det var kul och peppade förra veckan, om inte så kommer det fler gånger.

5 kommentarer:

  1. Man borde ju vara pigg när man varit på spa, men förmodligen har du kopplat av så pass bra att det tar någon dag att komma tillbaka till ordinarie tempo igen =)
    Jag hade dykt upp om jag bott i närheten av Stockholm =)

    SvaraRadera
  2. Starkt jobbat att du gick upp! Själv drog jag mig i det längsta... det var en sådan morgon helt enkelt. :)

    Lovisa - formen bra

    SvaraRadera
  3. Det hade varit trevligt men ska jag vara med så vill jag nog träffa dig :-) plus att veckan är fulltecknad redan med aktiviteter.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. =) Härligt med en pw. Tog en imorse till jobbet, grymt bra start på dagen.

    SvaraRadera
  5. Vad jag önskar att jag hade kunnat vara där. Jag behöver köra backträning!
    Kör lite åt mig med. :-)

    SvaraRadera