tisdag 22 maj 2012

2 veckor

har nu förflutit av min strikta period. Inga konstigheter utan det flyter på riktigt bra. Så bra att jag knappt tänker på att jag har "gotteförbud". Känner inget större sug. Däremot blev det några glas vin i onsdags och ett glas vin i torsdags. Jag hade medvetet planerat in att inte förbjuda alkohol under denna period eftersom jag visste att jag hade mycket "sociala tillsällningar" inbokade. Jag har nåt inbokat varje helg (ibland både fredag och lördag) fram till midsommar. Självklart behöver jag inte dricka alkohol bara för det men tycker ändå att det kan vara trevlig att ta ett glas vin. Jag behöver ju inte go bananas bara för det utan kan stanna vid ett eller två glas (högst tre) ; )


Är hyfsat nöjd med träningen också. Går omkring med ständig träningsvärk.




2 kommentarer:

  1. Detta med "ständig" träningsvärk känner jag igen.. Tycker att det är så konstigt då jag borde vara vältränad .. fast det kanske inte beror på det!?! Fast jag tycker jag strechar ganska ordentligt.. =/
    Fast det är ju en ganska skön värk med ..
    =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, jag tror inte det har något med det att göra! Ja, jag gillar oxå träningsvärk på ett sätt, skön värk som du säger. : )

      Radera