söndag 13 maj 2012

Veckans träning

Har nyss kommit hem från veckans sista träningspass, intervall löpning, sjukt jobbigt som vanligt!

Veckans träning såg ut så här:

Måndag
Asthanga yoga 90 min
Tisdag
pw 50 min (innan frukost)
Onsdag
Styrketräning (ben/rumpa, axlar)
Torsdag
pw 45 min (innan frukost)
löpning 5 km
Fredag
pw 60 min (innan frukost)
asthanga yoga 90 min
Lördag 
pw 60 min (innan frukost)
Styrketräning (rygg, bröst och armar)
Söndag
Intervall löpning

För övrigt så har jag grym träningsvärk från gårdagens styrketräning, ont ont men samtidigt skön smärta. : )

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Jo, jag brukar ha det i vanliga fall, det blev bara så här denna vecka. Har inte orkat träna lika mycket som jag velat på sista tiden pga. min dåliga sömn men nu försöker jag få in lite fler pass och det funkade bra förra veckan.

      Radera