torsdag 10 maj 2012

Igår

blev jag glad när jag hittade färgglada stödstrumpor på apoteket. 


Jag brukar ha stödstrumpor när jag springer och går, dels för att jag har stukade fötter som inte riktigt vill läka trots att det gått flera månader och dels för att jag brukar ha problem med benhinnorna. Jag köpte två par svarta stödstrumpor för över två år sen på apoteket. Otroligt bra kvalitet för de har inte gått sönder förrän nu, trots att mina tår lever sitt eget liv och pekar uppåt när jag går/springer så att jag snabbt får hål i skor och strumpor (se mina gympaskor nedan, de är inte speciellt gamla). Eftersom jag älskar färger blev jag extra glad för dessa strumpor (tur att man kan bli glad för det lilla). Återstå att se om de håller lika länge som de andra...







2 kommentarer:

  1. Precis så där ser alla mina adidasskor ut efter ett tag, då gäller det att ha en glad färg på strumpan eller nagellacket :-)

    SvaraRadera
  2. Köpte ett par på Netto häromdagen för 79:- men de verkar sådär ..
    Har iof inte testat "riktiga" så jag har inget att jämföra med.
    Men de du visar var ju jättesnygga!!

    =)

    SvaraRadera