onsdag 30 maj 2012

Gårdagens träning

blev av trots att jag gick hem först! Bytte om direkt och joggade sedan bort till idrottsplatsen som ekade tom på folk och såg väldigt inbjudande ut. ; )

Körde samma upplägg som tidigare men la på en till intervall plus att jag spurtade i sista backen så totalt blev det 10 snabba ryck a 30 sekunder.

Jag är som vanligt glad att jag tog mig ut och vet ni det kändes inte fullt lika jobbigt som det brukar, så kanske börjar min intervall träning sakta ge utdelning. : )

Däremot vaknade jag imorse med halsont och hängig kropp. Usch, jag hatar verkligen att vara krasslig! R har varit sjuk den senaste veckan så det var inte helt oväntat att det dök upp hos mig.

Jag som hade planerat in massa träning i helgen... : (

3 kommentarer:

  1. Hoppas halsontet är övergående.
    När du vilat bort din stressfraktur, kände du ändå av den när du började träna igen? Hur länge behövde du vila?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag minns faktiskt inte det var så länge sen. Men jag minns att jag behövde vila jättelänge, kanske 2 månader innan jag var helt bra!

      Radera
  2. Okej det där lät riktigt bra. Imorgon ska jag köra intervaller och jag vill också träna på en TOM idrottsplats.

    SvaraRadera