tisdag 15 maj 2012

Dagens träning

avklarades imorse innan jobbet as usual.

Musklerna som plågades idag var ryggen och axlarna. Jag hade fortfarande rejäl träningsvärk sen lördagens pass samt från yogan igår, men det var bara att förtränga och köra på som vanligt.

Jag avslutade med 20 minuters BFL-intervaller på crosstrainer enligt detta upplägg. Eftersom det var första gången jag körde dessa intervaller så började jag på level 5. Jag hade mycket krafter kvar så nästa gång börjar jag på en högre level.

Har ni/ska ni träna idag?

3 kommentarer:

  1. Jag kör alltid intervaller à la Body4Life. Dom är perfekta! Men jag kör på löpbandet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Var kan man hitta de intervallerna?

      Radera
  2. JA ! Jag har tränat idag, väcktes kl 05.20 och promenerade ca 40 min innan jobbet. Har faktiskt promenerat på morgonen 3-4 ggr/vecka de senaste 2 veckorna !! Ev. väntar bikini nästa helg ? Jag vet ju inte än var det bär av ! Eva

    SvaraRadera