tisdag 29 maj 2012

Peppning

Sitter på jobbet och försöker att peppa mig själv för min intervall löpning som jag tänkte köra efter jobbet. Jag är inte den som gillar att träna efter jobbet, jag vill helst göra det på morgonen. Idag ska jag ta friskvård så jag går härifrån redan klockan 15 för att åka hem, byta om och sedan ge mig ut i spåret. Ännu svårare tycker jag det är att träna på eftermiddan om man går hem emellan jobbet och träningen, det enda som gäller för mig för att det ska bli av är att kasta in väskan, hoppa i träningskläderna och ge mig av direkt, sätter jag mig ner kan jag lätt fastna där på min plats...


Det blev ingen intervall löpning förra veckan så det ska bli skönt, efteråt!

3 kommentarer:

  1. Härligt, gick det bra !? Sprang intervaller ute igår med Friskis & Svettis, bra att springa i grupp - då ger man inte upp i första taget!
    =)

    SvaraRadera
  2. Hoppas du kom iväg! Jag är precis likadan. Vill träna tidigt.

    Intervaller borde jag också köra. Berätta om dina så kan jag göra lika ;-) för jag kan ju inte sådant här.

    SvaraRadera