fredag 11 maj 2012

Fredagsnöje

Kan inte säga att jag har en speciellt glammig fredag, inte heller något fredagsmys so far.

Jag gick på yoga efter jobbet, ett mysore pass. Skönt avslut på veckan!

Eftersom jag kom hem lite senare blev det äggröra till middag, ofta när jag kommer hem sent äter jag ägg i någon slags form (keso-plättar, äggröra, omelett, LCHF-pannkakor, bananplättar osv.). Det var inte direkt någon lyxig fredagsmiddag, men det var snabblagat, jag blev mätt och det är nyttigt. : )


Efter maten passade jag på att städa när jag ändå var i gång. Skönt att ha det gjort inför helgen.

Hittills går det bra med min tillstramning. Jag vill inte riktigt kalla det formtoppning eftersom jag inte går in 100% med träningen. Inget sötsug ännu, annars brukar det ibland komma på helgen, bara för att jag vet att jag då ibland brukar unna mig tex. godis.

Imorgon ska vi på middag hos R:s föräldrar, alltid lite svårare att vara strikt när man går bort på middag, men jag äter vad som bjuds och hoppar eventuella efterrätter och snacks.

Hoppas att ni har en mysig fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar