söndag 5 augusti 2012

Brist på träning och semesterbilder

Andra och sista semesterveckan är över. Har haft en underbar vecka med mycket sol, båtturer, god mat, häng med kompisar från England som varit här över Pride. Däremot har det inte hunnits med mycket träning denna vecka.

Så här såg min träningsvecka ut:

Mån - Ingen träning
Tis - Ingen träning
Ons - Styrketräning
Tor - Ingen träning
Fre - Ingen träning
Lör - Ingen träning
Sön - Ingen träning

Inte så imponerande eller vad säger ni?! Å andra sidan har jag haft så mycket annat skoj. Dessutom fick jag in en hel del träning första semesterveckan.
Jobb imorgon känns sådär men ser fram emot en längre semester i Oktober då vi åker till Thailand i 3 veckor.

Imorgon blir det ialla fall nya tag med träningen.

Bjuder på lite bilder från veckan som gått.


















6 kommentarer:

  1. Fast jag är helt säker på att åka båt är en form av yoga... :)

    SvaraRadera
  2. Underbart med SOL, bristvara.
    Härligabilder

    SvaraRadera
  3. Jag tycker det låter mer än bra att även låta kroppen få sig en semester. Tänk sen vad laddad man blir när man är tillbaka! Härliga båtbilder :)

    SvaraRadera
  4. Ser ut som ni haft det riktigt gott! Ibland är det bra med en vilovecka!
    Man är ju dessutom mer aktiv på semstern än när man jobbar (oftast). :-)

    SvaraRadera
  5. Riktigt härliga sommarbilder :)

    SvaraRadera