tisdag 14 augusti 2012

Laddar

Sitter och äter mellis i form av bland annat detta goda och laddar för mitt första CrossFitpass som går av stapeln kl. 18.00 ikväll. Lite pirrig känner jag mig nog.. Vet egentligen inte så mycket om CrossFit, jag har ju ett hum om vad det är och så men vet inte hur det går till när man väl är på plats...bara att vänta och se...
Vi hade tänkt att gå på ett introduktionspass första gången men de hålls bara på lördags kvällar och vi hade lite svårt att få till det så vi kör hard-core direkt. ; )

Jag gick in på Crossfit.com för att kolla dagens pass och det ser ut så här:

Tuesday 120814
50-35-20 reps of:
Wall balls
Pull-ups
Double-unders

Det säger mig inte speciellt mycket, skulle kunna forska mer i vad det egentligen innebär men kanske lika bra att inte veta... ; )


Rapport kommer imorgon.

3 kommentarer:

  1. Grymt ju =) Ska bli kul att höra vad du tyckte.

    SvaraRadera
  2. Spännande! Hoppas det gick bra. :-)

    SvaraRadera
  3. Ser fram emot din rapport! Det låter spännande, men jag har ingen aning vad orden betyder. :)

    SvaraRadera