fredag 17 augusti 2012

Fredag!

Härligt med fredag eller vad säger ni?!

Träningsväken är lite mildare idag men långt ifrån borta...

Gårdagens planerade joggingtur förvandlades till soffhäng. När jag kom hem från jobbet fullständigt öste regnet ner och jag hade ingen lust att bege mig ut. Det är ok om det bara regnar lite eller om det börjar störtregna medan man är ute men att starta rundan när det öser ner är inte så kul tycker jag (dessutom har jag svårt att springa utan musik och runkeeper). När det väl slutade regna var jag för trött och för hungrig för att bege mig ut.

Även morgonens inplanerade pass på gymmet ställdes in, jag var helt enkelt för trött för att ta mig upp 5.30 när klockan ringde. Det är inte vanligt att jag ställer in planerade pass men den senaste tiden har jag sovit riktigt dåligt och utan sömn har man inte värst mycket energi.

Däremot gjorde jag lite omplanering så när jag väl tagit mig upp ur sängen packade jag, förutom träningskläder, minsta möjliga packningen och tänkte ta en springtur hem från jobbet istället. Jag ska hem till R, så jag hoppar av några stationer tidigare och springer sista sträckan. Perfekt!


 Ha en riktig fin helg allihopa! : )

2 kommentarer:

  1. Skönt när man kan planera om och köra andra alternativ när kroppen inte riktigt är med på noterna. :)

    Ha en skön fredag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det gäller att vara flexibel. ; )

      Radera